9. Osłony przeciwolśnieniowe (U-19) - projektorganizacjiruchu.pl
Szukaj
Przejdź do treści
Menu główne:
×
P.O.R.
Blog drogowy
Usługi
Regulacje prawne
Znaki drogowe
Znaki drogowe - wprowadzenie
A - znaki ostrzegawcze
B - znaki zakazu
C - znaki nakazu
D - znaki informacyjne
E - znaki kierunku i miejscowości
F - znaki uzupełniające
T - tabliczki do znaków
Dodatkowe znaki pionowe
G - znaki przed przejazdami kolejowymi
AT-BT - dla kierujących tramwajami
R - znaki szlaków rowerowych
W - dla kierujących poj. wojskowymi
P - znaki poziome
S - sygnały świetlne
Znaki o zmiennej treści
Sygnały w kierowaniu ruchem
Urządzenia BRD
Urządzenia BRD - wprowadzenie
1. Optyczne prowadzenie ruchu
2. Oznaczanie pasa drogowego
3. Oznaczanie w skrajni drogi
4. Zabezpieczanie ruchu pieszych
5. Zamykanie dróg dla ruchu
6. Aktywne urządzenia BRD
7. Ograniczanie prędkości pojazdów
8. Lustra drogowe
9. Osłony przeciwolśnieniowe
10. Zabezpieczanie robót drogowych
11. Sygnalizatory wiatru
12. Sygnalizacja świetlna
13. Kontrola ruchu drogowego
Zaufali nam
Kontakt
Urządzenia BRD
Lustra drogowe (U-18a-b)
U-19
Osłona przeciwolśnieniowa
U-19
Przykład osłony przeciwolśnieniowej
W celu zapobieżenia oślepianiu przez nadjeżdżające z przeciwka pojazdy na drogach dwujezdniowych (autostradach) lub drogach równoległych stosuje się osłony przeciwolśnieniowe: naturalne (krzewy, drzewa) lub sztuczne (pełne, ażurowe).
P.O.R.
|
Blog drogowy
|
Usługi
|
Regulacje prawne
|
Znaki drogowe
|
Urządzenia BRD
|
Zaufali nam
|
Kontakt
|
Ogólna mapa witryny
Wróć do spisu treści
|
Wróć do menu głównego
Aby korzystać z tej strony musisz włączyć obsługę JavaScript.