AT-BT - dodatkowe znaki dla kierujących tramwajami
(tylko znaki opublikowane w rozporządzeniach dot. znaków i sygnałów drogowych)
AT-1
Sygnalizacja świetlna
Ostrzega o zbliżaniu się do miejsca, w którym ruch tramwajów jest kierowany za pomocą trójbarwnej sygnalizacji świetlnej.
AT-2
Sygnalizacja świetlna wzbudzana
Ostrzega o zbliżaniu się do skrzyżowania, na którym tramwaj wzbudza wydzieloną dla siebie fazę.
AT-3
Niebezpieczny zjazd
Ostrzega o znacznym spadku podłużnym toru tramwajowego, o wartości podanej na znaku.
AT-4
Stromy podjazd
Ostrzega o znacznym wzniesieniu toru tramwajowego, o wartości podanej na znaku.
AT-5
Ruch kolizyjny
Ostrzega o zbliżaniu się do skrzyżowania z sygnalizacją świetlną, na którym skręcający motorniczy, opuszczając skrzyżowanie, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa uczestnikom ruchu poruszającym się w kierunku na wprost.
BT-1
Ograniczenie prędkości
Oznacza zakaz przekraczania prędkości określonej na znaku liczbą kilometrów na godzinę przez kierującego tramwajem jadącego torem, przy którym jest on umieszczony. Zakaz wyrażony znakiem BT-1 obowiązuje od miejsca umieszczenia znaku do najbliższego skrzyżowania (rozwidlenia) torów lub miejsca ustawienia znaku BT-2 „koniec ograniczenia prędkości".
BT-2
Koniec ograniczenia prędkości
Oznacza koniec ograniczenia prędkości.
BT-3
Blokada zwrotnicy
Oznacza zakaz wjazdu kierującego tramwajem pod urządzenie sterujące zwrotnicą, aż poprzedni tramwaj nie opuści zwrotnicy.
BT-4
Stop - zwrotnica eksploatowana jednostronnie
Oznacza zakaz wjazdu kierującego tramwajem na zwrotnicę bez zatrzymania się przed zwrotnicą i obowiązek sprawdzenia, czy położenie iglicy jest prawidłowe.